Re: Zasilacz - jakie mogl wyzadzic szkody ?

Autor: Tomek (tk-tk_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 21:38:19 MET DST

> No więc poszedł zasilacz, ale zanim poszedł dowalił też urządzeniom i
> módl się żeby to była tylko płyta główna. Nie chciałbym Cię martwić, ale
> jest spora szansa, że padło więcej rzeczy.

Dla mnie ten dzien to totalna porazka... troche sie boje o reszte czesci.
Jesli plytka tylko padla to kase jakos moze zalatwie na nowa - nie wiecie po
ile leca takie plytki ( uzywane ).

> Część albo będzie działać, albo nie, ale na pewno nie uszkodzi nic
> więcej.

Mam nadzieje ze nic oprocz plytki.. ale zobaczymy - napisze na grupie.

> Acha .... i jeszcze moje kondolencje :-(
THX :(

> Mam nadzieję, że nie usłyszymy w wiadomościach o siostrobójstwie....

albo samobojstwie.. ;)

pozdrawiam

--
Tomek