Re: Płyta dla stacji graficznej

Autor: Jacek Kauch (jacekkauch.w_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 19:22:33 MET DST

"Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> wrote in message

> Zarzuciłeś mi brak znajomości praktyki w DTP. Faktycznie, nigdy się
> tym nie zajmowałem.

To kończy sens dyskusji z Toba w temacie profesjonalnych zastosowań. Nie
uważasz, że zandato teoretyzujesz?

> Uważam jednak, że do konkretnych zastosowań są
> konkretne rozwiązania.

Tak, ale dlaczego systematycznie usiłujesz wmówic mi, że jedynie Intel takie
oferuje skoro praktyka temu przeczy?

> Rozwiązania dla rynku profesjonalnego póki co oferuje tylko Intel (P4
> lub Xeon + i875 lub jakiś Supermicro).

Tak, wg Ciebie i na podstawie tego co wiesz.

> Te rozwiązania są również
> projektowane na potrzeby konkretnego rynku, dokładnie przetestowane,
> zapewne poddane większym rygorom technologicznym i wyposażone w
> szerszy margines bezpieczeństwa.

Aha, gdybactwo jest teraz w modzie...

> Zły przykład. Trufle to kwestia gustu.

A nie smaku?

> Ja bym dał inny. Zakładam firmę przeprowadzkową. Jaki kupić samochód?
> Duży Van albo kombi będzie tańsze niż ciężarówka.

Zły przykład aczkolwiek nie bedę sie silił na dowód jeśli sam tego nie
zauważysz.

> A stać Cię na nieplanowane przerwy w pracy? Stać Cię na kilka dni
> poświęcone zoptymalizowaniu działania podkręconego komputera? Jeśli
> tak - to droga wolna.

Ależ ty jestes naiwny i niedoświadczony. Nie wiem o czym piszesz bo te
sytuacje nie mają u mnie miejsca. I u wielu moich kolegów pracujących na
sprzęcie AMD równiez. Przypuszczam, że wynikają one z Twojego doświadczenia
co pozwala sądzić, że nie potrafisz poprawnie skonfigurowac komputera tak
aby nie było "nieplanowanych przerw w pracy". Współczuję.
Wyobraż sobie, mój kolega ma firmę oferującą skanowanie mieli dziennie
kilkadzisiąt mega skanów na komputerze z Athlonem. Drugi składa katalogi,
każdy po kilkaset MB, kilka dziennie. Wydajnośc bardzo dobra, cena
porażająco niska, awaryjność zerowa. O co Ci chodzi???

> Wiesz, wszystkie pecety które złożyłem przez ostatnie trzy lata były
> wyposażone w procesory AMD. Z tym tylko zastrzeżeniem, że były to
> komputery przeznaczone do zastosowań domowych. Nie jestem uprzedzony
> do rozwiązań AMD. Zwracam tylko uwagę, że w segmencie profesjonalnym
> ta firma ma naprawdę niewiele do zaoferowania (póki co).

Michał, zajmuj się dalej swoim segmentem domowym a do profesjonalnego się
nie mieszaj. Z korzyścią i dla tego segmentu i dla Ciebie.
Zrozum jedno, nie wypowiadaj się w kwestiach co do których nie masz za grosz
praktycznego poparcia bo np. "lepiej oprawiać padlinę niż gadać po próżnicy"

JK