Re: Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 19:05:24 MET DST

Artur Marianski wrote:

> No niestety, to samo dotyczy CD-ROM'mow Teaca.
> Az sie boje, w czym bede musial wybierac, jak kiedys zywota dokonczy moj
> CD-540E (ktory jak na razie trzyma sie swietnie, ale nic nie jest
> wieczne..).

w firmie mam takze CD-540E - ale nie uwazam go za szczyt - w porownaniu do
toshiby, wydaje sie byc wolniejszy, z odczytem porysowanych plyt tez nie
jest najlepiej, generalnie troszke sie na nim zawiodlem

Tez sie balem ze nie bedzie juz wiecej dobrych CD-Rom'ow, ale okazuje sie ze
jest wiecej niz mozna by sie spodziwac, np. plextora 54x BOXa widzialem za
sto kilkanascie zloty, ale w tej chwili nie kupilbym juz CD, a dobre DVD,
mam pioneera 117 - jest doskonały, w granicach 200 zloty mozna kupic DVD
toshiby - to takze rewelacja, pokazal sie Plextor DVD - i mam ochote go
kupic na probe gdyz firma ma dobra renome ale jeszcze nie mialem okazji
przetestowac jej produktow, do tego za 229 widzialem BOX'a Plextor DVD 16x z
programem PowerDVD :) to tak jakby ktos chcial miec orginalny -legany
program ;))
pozdrawiam
Olek.