Acer Media i JTV - zawiesza sie komp.

Autor: Konrad Ch. (azzkiker_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 18:59:43 MET DST

Witajcie
Pojawiam sie tu ponownie, bo problem z CD to jedno, a brak TV na kompie to
sprawa znacznie powazniejsza.
Sam nie wiem gdzie lezy problem. Karta (Aver media TV Phone /VCR) dzialala
na starszym kompie (Celeron 366). Teraz mam nowego Athlona i XP i karta
niestety nie chce dzialac. Na oryginalnym oprogramowaniu owszem, dziala, ale
ono jest tak toporne, ze "dzieki, postoje".
Wczesniej korzystalem z genialnego JTV, ale teraz po zainstalowaniu
starownikow dla XP i odpaleniu JTV widze obraz przez 3 sek. a potem caly
system staje i trzeba go resetowac guzikiem.
Nie mam pojecia w czym rzecz. Kwestia przerwan, sprzetu, a moze poprostu JTV
nie dziala z XP (ale to raczej nie)? Czy ktos jest zorientowany w tym
temacie i moze mi cos podpowiedziec?

Pozdrawiam
Konrad