Re: Płyta dla stacji graficznej

Autor: Kamil Kuźmicki (limaczekNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 18:28:43 MET DST

Dnia Pt, 19 wrz 2003 15:30:29 GMT, na grupie pl.comp.pecet
faq_at_telefon.gsm.pl (Michał Młynarczyk) naskrobał(a):

> Zły przykład. Trufle to kwestia gustu.
> Ja bym dał inny. Zakładam firmę przeprowadzkową. Jaki kupić
> samochód? Duży Van albo kombi będzie tańsze niż ciężarówka. Czy
> to znaczy że mam kupić kombi? Nie, ponieważ zostało zbudowane do
> zupełnie innych zadań.

jesli duży Van lub kombi spełnia podobne warunki do przeprowadzki to
oczywiście że wybiorę vana za mniejszą cene.

> A stać Cię na nieplanowane przerwy w pracy?
pokaż mi przykład stacji roboczej na amd z "nieplanowanymi przerwami w
parcy"?

> Stać Cię na kilka dni poświęcone zoptymalizowaniu działania
> podkręconego komputera?
tu wychodzi cała twoja niewiedza. jeśli nie wiesz to ci powiem. stacje
robocze się konfiguruje nawet i 3 tygodnie. a to twoje "kilka dni
poświęcone zoptymalizowaniu działania" świadczą o tym że nie wiesz co
to podkręcanie i że testy podkręconego kompa to góra 24h....

--
Pozdrawiam - Micki		| Windows XP, Xnews 5.04.25 |
| AMD Athlon XP 1700+@2000MHz + CoolerMaster XDream HAC-V81 |