Re: Płyta dla stacji graficznej

Autor: Jacek Kauch (jacekkauch.w_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 16:08:45 MET DST

"Michał Młynarczyk" <faq_at_telefon.gsm.pl> wrote in message

> Wiesz, to że w Polsce ktoś używa różnych dziwnych rozwiązań,

To nie tak, to tylko Twoje przekonanie, że coś czego nie akceptujesz do
pewnych zastosowań jest inne, dziwne itp.
po prostu brakuje Ci w tym temacie praktycznego podparcia w swoje wywody
przedstawiasz na podstawie tabelkowej analizy cenników i wykresów
wydajności - wnioskuję po erytorycznej zawartości tego co piszesz.

> to nie
> jest jeszcze żaden dowód na to że są dobre.

A czy to jest dowód na to że są złe? Są złe dla Ciebie ale dla ludzi
pracujących przy składaniu tekstów (DTP) czy w obróbce grafiki jest moze być
inaczej.
Jeśli nie jadam trufli bo mi nie smakują. Nie smakują bo próbowałem, dla
mnie są złe. Ale dla mojej żony są pyszne bo spełniają określone funkcje
smakowe.
Pracuję na p3_at_933 i w głowę zachodzę co sobie sprawić za pół roku, rok. Ale
ponieważ mam szacunek dla swoich pieniędzy i swojej pracy a w konsekwencji
dla swojego czasu to z miejsca wylatują pozycje typu P4 3 Ghz HT i coś tam
jeszcze. Nie dlatego, że mnie niestać bo stać, tylko za dużo, dużo mniejsze
pieniądze mam coś innego co spełania te same założenia.

> Lubię produkty AMD i sam
> z nich korzystam, ale zdaję sobie sprawę z ich ograniczeń
> (wynikających nie tyle z konstrukcji samych procesorów ile z
> towarzyszącego otoczenia - akurat chipsety AMD należały do tych
> lepszych).

Czy sam nie jesteś zamknięty na wiedzę i płynące z tego faktu mozliwości
poznawcze?

JK