Re: Karta graficzna do starego kompa

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:35:03 MET DST

Zbyszek wrote:
> N ati latajacy kwadracik w direct3ddiagu latal, natomiast dowolna gra
> po odpaleniu 3d wyskakiwala do windowsow.
> Natomiast z voodoo, to w harrym poterze zdialy sie krzaki, ze az
> milo, czyli nei bylo widac roznych powierzchni, innym razem tekstur.
> Rowniez filmy (nadal mowie o voodoo) albo byl dzwiek i czarny ekran,
> ale ekran sie przesuwal, albo obraz byl jakby zgubil synchronizacje.

Jezeli kombinowanie ze sterami nic nie daje to moze to byc wina slotu AGP,
zdarza sie to bardzo rzadko ale niestety zdarza. Nie da sie wywrozyc czy
zadziala ci ten GF2MX tak jak powinien i trzeba to po prostu sprawdzic.

> A ile mnie bedzie kosztowala GF2MX? I czy zastane takowa na gieldzie
> WGK, i czy nei bede mial problemow, bo jak wiem na gieldzie uzywany
> sprzet kupuje sie na zasadzie "widzialy galy co braly" - bez
> sprawdzenia, a nawet jakby byl uprzejmy sprzedawca, i zgodzilby sie
> abym mogl oddac, to i tak nie mam jak sprawdzic karty w Warszawie, a
> jestem tu tylko na pare dni i potem wracam do dalekiego Szczecina.

Za ok 120zl to moze jeszcze dostalbys nowa karte na WGK. Uzywana to pewnie
cos ok 100. Jesli kupujesz uzywany sprzet to mozesz prosic o sprawdzenie i
raczej nie bedzie z tym problemu - chetnie lub mniej chetnie, ale zawsze ci
pokaza ze dziala jesli sie zdecydujesz na kupno

> Dziekuje za rade, prawdopodobnie zakupie GF2MX 200 lub 400 zaleznie od
> rozsnicy w cenie, bo tez w/w sprzet nie jest wart zbyt duzych
> inwestycji, a te kilka fpsow w jedna czy druga strone nei bedzie
> stanowilo problemu. Zreszta i tak w gre wchodzi 800x600 tylko, bo
> jest monitor 15".

MX200 to nieporozumienie i jesli GF2MX to tylko 400. Lepszym rozwiazaniem od
MX200 bylaby nawet jakas RivaTNT2 Pro.