Re: Karta graficzna do starego kompa

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 09:32:17 MET DST

Użytkownik "johnnie_w" <hubo1_at_o2.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> GF2MX do pradozercow raczej nie nalezy i mozesz go spokojnie wrzucic na
tego
> BX'a. Ja swego czasu mialem K6-2 500 na Alladin V, 196 RAM, 2xHDD, CD,
GF2MX
> a to wszystko na 200W AT. Dobrze by bylo jakbys wyjasnil co bylo nie tak z
> tym 3D u ciebie.
> pozdr,johnnie_w

N ati latajacy kwadracik w direct3ddiagu latal, natomiast dowolna gra po
odpaleniu 3d wyskakiwala do windowsow.
Natomiast z voodoo, to w harrym poterze zdialy sie krzaki, ze az milo, czyli
nei bylo widac roznych powierzchni, innym razem tekstur. Rowniez filmy
(nadal mowie o voodoo) albo byl dzwiek i czarny ekran, ale ekran sie
przesuwal, albo obraz byl jakby zgubil synchronizacje.

A ile mnie bedzie kosztowala GF2MX? I czy zastane takowa na gieldzie WGK, i
czy nei bede mial problemow, bo jak wiem na gieldzie uzywany sprzet kupuje
sie na zasadzie "widzialy galy co braly" - bez sprawdzenia, a nawet jakby
byl uprzejmy sprzedawca, i zgodzilby sie abym mogl oddac, to i tak nie mam
jak sprawdzic karty w Warszawie, a jestem tu tylko na pare dni i potem
wracam do dalekiego Szczecina.

Dziekuje za rade, prawdopodobnie zakupie GF2MX 200 lub 400 zaleznie od
rozsnicy w cenie, bo tez w/w sprzet nie jest wart zbyt duzych inwestycji, a
te kilka fpsow w jedna czy druga strone nei bedzie stanowilo problemu.
Zreszta i tak w gre wchodzi 800x600 tylko, bo jest monitor 15".

pozdrawiam
Zbyszek