Problem z uruchomieniem COMPAQa bez klawiatury

Autor: Jacek_FH (satan_at_hell.net.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:18:02 MET DST

Witam,

Ostatnio zakupiłem COMPAQa Deskpro 2000 5166MMX z przeznaczeniem na router.
Jak się niestety okazało nie chce on wystartować bez klawiatury. Po
stwierdzeniu jej braku wstrzymuje uruchamianie wypisując błąd - można
ruszyć dalej tylko przez wciśnięcie F1.

W zwykłym komputerze z BIOSem np. AWARDa takie zachowanie da się łatwo
zlikwidować poprzez zmianę opcji Halt on errors:. Jednak jest to model z
zewnętrznym setupem BIOSu - przechowywanym na dyskietkach lub specjalnej
partycji. Jego opcje przeleciałem tam i z powrotem, zrobiłem upgrade BIOSu,
ściągnąłem najnowszy setup. Na razie klęska.

Doszła mnie plotka że istnieje narzędzie innej firmy (nie COMPAQa) w którym
można ustawić więcej parametrów tych BIOSów.
Czy ktoś z was słyszał coś o tym ?

Z góry dziękuję za pomoc, mam nadzieję że nie będę musiał poświęcić jakiejś
klawiatury na to by router działał :((
(jeszcze sprawdzę popsutą myszkę - może mu wystarczy, ale to też tylko
półśrodek)

--
Jacek_FH