Re: Problem z uruchomieniem COMPAQa bez klawiatury

Autor: Paweł Meller (m_pablo_NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:22:12 MET DST

> W zwykłym komputerze z BIOSem np. AWARDa takie zachowanie da się łatwo
> zlikwidować poprzez zmianę opcji Halt on errors:. Jednak jest to model z
> zewnętrznym setupem BIOSu - przechowywanym na dyskietkach lub specjalnej
> partycji. Jego opcje przeleciałem tam i z powrotem, zrobiłem upgrade
BIOSu,
> ściągnąłem najnowszy setup. Na razie klęska.

Bo Compaq tak maja :)))Nie pojdzie bez myszy , a to bez klawiatury :) Np
serwer ProLiant z oprogramoaniem Veritasa do backapu nie ruszy, dopoki nie
bedzie myszy ze scrollem::))) i to PS/2:) Czasami smieszy mnie Compaq,ale
tak jest. Teraz pracuje na DeskPro. Podobne historie. Trzeba dokupic
klawisz, podlaczyc i schowac za kompa. Zadziala:)

Pozdr.
Pawel