Re: Zasilacz - jakie mogl wyzadzic szkody ?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:03:49 MET DST

On Fri, 19 Sep 2003 12:47:06 +0200, Artur Czeczko wrote:

[...]

> Przesada.

Nie. Doświadczenie ;)

> Widziałem kilka spalonych tanich zasilaczy i w większości
> przypadków cała reszta była sprawna.

Kilkanaście wynalazków made by Megabajt, Emiter wymordowało dosłownie
_wszystko_

> Jednak zdarzały się też takie przypadki, że paliło się dużo różnych
> wnętrzności komputera...

Zależy to od wielu czynników - wartości napięć, czasu reakcji
podzespołów, linii po których idzie przepięcie... Ja piszę, co widziałem
:/

Trzeba po prostu wszystko sprawdzić. Mogło nie paść nic, mogło wszystko.
Ale - z doświadczenia - mobo pada najczęściej. Czasem pociągnie za sobą
RAM, czasem nie. Czasem "idą" karty PCI, czasem nie. Procesorowi zdarza
się ocaleć...czasami... ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!