Re: przepustowosc neostrady?

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 13:14:33 MET DST

Użytkownik "Grzech" <zulus25_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> neo jest wpiete do kompa z w98 a dalej do mrugajacej skrzyneczki;)

hehehe win98 to taka dziwna bestia :)
Jak mialem SDI to na moim kompie ktory udostepnial siec dla innego kompa
speedy byly ograniczone do okolo 8 KB (nie bylo zadnego programu
instalnietego).
Sprobuj jakie masz speedy na tych innych kompach

> bt experimental, ale normalnie tez nigdy wiecej nie szlo, raczej
niezaleznie
> od lokalizacji:(

Hmm u mnie w tej chwili sumaryczny speed przekraca 60-63KB ... i niestety
wysyla cale 16 przez co stronek nieda sie ogladac :D