Re: LCD 19 cali -Miro TD490 ..czy Belinea...?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 19 Sep 2003 - 09:46:37 MET DST

Dzieki wszystkim za odpowiedzi.Mam jeszcze jedno pytanie.Powyzszy model Miro
mial bardzo maly zakres jasnosci , w oswietlonym sloncem pokoju wygladal
niezle, nie wiem, jak by to bylo wieczorem, przy sztucznym swietle?Roznica
miedzy 0 a 100% jasnosci byla prawie niezauwazalna.Czy nie jest to istotny
feler monitora Miro, czy bardziej markowi producenci typu Iiyama, Samsung, Sony
maja to lepiej rozwiazane?