HP DeskJet 5550 - jak ustalic poziom tuszu

Autor: GB (nospam_at_nospam.com)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 09:49:47 MET DST

Witam

Pytanie jak w temacie. Swieci mi sie lampka kontrolna sygnalizujaca mala
ilosc tuszu ale nie wiem czy chodzi o pojemnik z tuszem czarnym czy
kolorowym. Na pojemnikach nie ma zadnych elementow sygnalizujacych (tak jak
w pojemnikach od starszych modeli DeskJet). Myslalem ze oprogramowanie
drukarki powinno automatycznie to sygnalizowac ale nie sygnalizuje... Nie
mam oryginalnej plytki CD od drukraki. W podreczniku nie znalazlem nic na
ten temat... Ktos ma doswiadczenia z tym modelem drukarki?
TIA

Pozdrawiam
GB