problem z TPSA

Autor: Opiekun (opiekun0_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 07:17:14 MET DST

Witam,

Przydarzyła mi się dziwna rzecz. Mam komputer z NAV oraz SS Antydialer oraz z
Ad-Aware - wszystko aktualne - a tu mi przychodzi rachunek z TPSA (maly co
prawda - 35 zl) za połączenia internetowe międzynarodowe!
Sprawdziłem biling w programie Bankrut - jak wół jest, że w tym czasie łączyłem
się TYLKO I WYŁĄCZNIE z numerem pakietu internetowego!
Babka w TPSA powiedziała, iż jak się łącze z jakąś witryną zagraniczną, to
płacę więcej - pieprznięta nieźle, sama nie wie co gada..

Moje pytanie: czy w Windows XP Pro jest gdzieś dokładna informacja który
użytkownik, o której i z jakim numerem się łączył?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi..