rozsyłanie wirusów

Autor: Paweł (pgoralsk_at_wp.pl@niechcespamu)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 02:37:42 MET DST

W dniu dzisiejszym w ciągu 4 godzin otrzymałem 81 maili zawierających
wirusa ( Win32:Swen<Wrm>). Maile te wysyłane były z Polski, z kilku adresów
i podszywały się pod oficjalne komunikaty Microsoftu (z logo i typową
budową/ grafiką oficjalnej strony MS) zachęcającej do dokonania up-date'u
Windowsów.

Co radzicie robić w tej sytuacji?
Jak dokładniej namierzyć autora;- korzystam z IE i źródła we właściwościach.
Czy jest możliwość prawnej akcji przeciwko autorowi tych maili

Pozdr

przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
zwrot;"@niechcespamu"