Re: proszę o opinię do. notebooków: ACER Aspire 1312LC ca HP NX910

Autor: Manux (mar_10_at_gazeta.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 23:21:24 MET DST

> Zamierzam kupić notebooka do 5000. Mój wstępny wybór to: ACER Aspire
> 1312LC
> (Athlon 2000+, 512DDR, 30GB, 15", DVD, S3Savage4 32 MB VRAM etc.), oraz
> HP Compaq NX9010 (C 2.0, 256DDR, 30GB, 15", DVD, ATI Radeon 32 MB VRAM
> etc.)(http://www.hp.com.pl/overview/1955).

Co do tego Acera to interesowalem sie nim ze wzgledu na atrakcyjna cene (ok
5200 zl w sklepie internetowym). Zadzwonilem nawet do serwisu Acera aby
wysluchac opinii od serwisanta. Opinia serwisanta byla taka (doslowanie):
"przestarzaly kloc na zwyklym procesorze desktopowym (nie wersja "mobile"),
bateria krotko dziala, grafika nie nadajaca sie do niczego poza Officem."
Nie wiem czy gosc byl kompetentny i wiedzial o czym mowi ale troche sie
zrazilem. Niestety nie moge sprawdzic czy mial racje bo nie ma wielu
sklepow gdzie mozna sobie isc i "pomacac" notebooka. Wszedzie maja na
zamowienie, ew jakas jedna dwie sztuki schowane w sejfie ("bo zlodzieje
przychodza"). I jak tutaj cos kupic :(

pozdr
Marcin