Inspire 5100 vs. Manta Multimedia 4500

Autor: Maciej (mwrona_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 23:29:27 MET DST

Witam ,

    Zastanawiam sie nad glosnikami 5.1 do komputera zalezy mi na dobrych
efektach
w filmach , w grach no i od czasu do czasu mp3 zeby posluchac. Nie chodzi mi
o jakas
super jakos w muzyce bo od tego mam Marantza , ale zeby przyzwoicie gralo.
Mam max 400 zl na to. Dzisiaj ogladalem i sluchalem tej Manty 5.1 wszystko w
drewnie
wieksze od Creative potezne glosniki z pilotem no i graja bardzo fajnie ,
natomiast nie
mialem mozliwosc posluchac Creativa. Jak go oceniacie ?? (satelity 7W vs 10W
w mancie)

Mial ktos moze przyjemnosc porownywac ??

Pozdrawiam

Maciej