Re: Shuttle AK32 v.2.1 + AXP 0,13

Autor: PP (pemo74_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 22:37:04 MET DST

> W takim razie nie robie aktualizacji biosu. Zegar procka wyświetla mi w
> rzeczywistyn taktowaniu, a jakby pokazywało np. 2000+ to nic mi to wiele
nie
> mówi. Pozostaje przy bieżącym biosie. Mam mnoznik tak jak piszesz 14x.
> Ewentualnie zapakuje nowy bios ale pozostawie kopie starego....
>
> Na czym polega uciebie ten "drut mod" ????????

z biosem to juz rob jak chcesz. ja jednak wole zeby plyta dobrze
rozpoznawala proca. o ile dobrze pamietam to na starym biosie mialem jakies
problemy z programami diagnostycznymi np. sandra 2003. a drut mod wyglada
tak http://www.ocinside.de/go_e.html?/html/workshop/pinmod/amd_pinmod.html
u mnie to dzialalo bez zarzutu