Re: Shuttle AK32 v.2.1 + AXP 0,13

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:39:25 MET DST

W takim razie nie robie aktualizacji biosu. Zegar procka wyświetla mi w
rzeczywistyn taktowaniu, a jakby pokazywało np. 2000+ to nic mi to wiele nie
mówi. Pozostaje przy bieżącym biosie. Mam mnoznik tak jak piszesz 14x.
Ewentualnie zapakuje nowy bios ale pozostawie kopie starego....

Na czym polega uciebie ten "drut mod" ????????