Re: Prośba

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:23:17 MET DST

Użytkownik "Pikador" <Pikador24_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Rozpocząłem modernizację peceta, więc zakupiłem płytę główną, procek,
> coolerka, itd. W momencie składania do kupy powstało parę wątpliwości:
> 1. Na miedzianej płytce przy radiatorze jest przyklejona folijka, czy
> powinna zostać usunięta? (Green cooler
> S462-19B825TC )

Ta jak to mówisz folijak to jest taśma termoprzewodząca i poprawia ona
odprowadzanie ciepła między procesorem, a radiatorem.
Więc nie zdejmuj jej. No chyba że jest to jakaś zwykła folia taka jak
czasem na nowym sprzęcie, np. na nowiutkim pilocie do TV. To wtedy
zdejmij.
Bardziej prawdopodobne jest że to ta pierwsza opcja, czyli taśma
termoprzewodząca. Pamiętaj, że jest ona jednorazowego użytku i kiedyś
jak będziesz ściągał cooler to należy ją ściągnąć przed ponownym
założeniem. Wtedy zamiast tej taśmy kup pastę - do dostania w każdym
sklepie komputerowym.

> 2. Na procku jest naklejka z gwarancją - odkleić/nieodkleić?

goodbye gwarancjo!

> Kompa samameu składam pierwszy raz, więc proszę nie dopisywać
złośliwych
> komentarzy ... za rozwianie wątpliwości - dziękuję ...

Będę złośliwy - gratuluję lamerku pierwszych kroków :-)