Prośba

Autor: Pikador (Pikador24_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 19:48:57 MET DST

Rozpocząłem modernizację peceta, więc zakupiłem płytę główną, procek,
coolerka, itd. W momencie składania do kupy powstało parę wątpliwości:
1. Na miedzianej płytce przy radiatorze jest przyklejona folijka, czy
powinna zostać usunięta? (Green cooler
S462-19B825TC )
2. Na procku jest naklejka z gwarancją - odkleić/nieodkleić?

Kompa samameu składam pierwszy raz, więc proszę nie dopisywać złośliwych
komentarzy ... za rozwianie wątpliwości - dziękuję ...