Re: Jak to możliwe?

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 19:42:49 MET DST

peterphk napisał:

> Jest cos takiego w asrockach co sie nazywa "pelna automatyzacja ustawien:)".
> Producent plyty wie lepiej od uzytkownika jak ma byc ustawiony sprzet i robi
> to za niego:)
No tak, ale ustawiłem mu na manual (domyślnie jest auto)i dałem 100Mhz
Poza tym są tam gdzieś wyświetlone: w jakim slocie jest jaka pamięć i na
jekiej częstotliwości chodzi.
Tak wogóle to jedna kość jest PC 100 a druga 133, jak były obie razem to
bios pokazywał częstotliwość 100Mhz (obydwu na auto), a jak oddzielnie
to odpowiednio 100,lub 133 niby wszystko OK.

Mam wrażenie, że te kości to dopiero teraz padły, bo na zaraz po
uruchmieniu kompa na tej płycie tak ze 2 razy odpaliłem windę, potem coś
się pop...., ale wyczaiłem, że na jednej kości (obojętnie której) chodzi
bez problemu, dalej zainstalowałem windę od nowa (były jakieś problemy),
poinstalowałem programy, puściłem 3Dmarka i po którymś restarcie już
niedało się uruchomić windy.

>Po wlozeniu do innej plyty
> (nie napisales jaki model) pamieci te moga chodzic na zupelnie innej
> czestotliwosci przez co moga nie zglaszac bledow.
To fakt całkowicie inny model Soltek 75EV z pentium 3 na pokładzie.
A ta sprawiająca kłopot to Astrock K7VT2 i A1800+

Dzięki za zainteresowanie.

--
Pozdro.
      K.R.A.