Re: Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: cysio123 (cysio123_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:18:51 MET DST

> Witam.
> Wiem, ze temat co jakis czas sie powtarza, ale jednak zmieniaja sie
> producenci, modele, jakosc wykonania itd.
> Wiec po jakie plytki najchetniej siegacie ? Jakie wybieracie do danych,
> jakie do audio ?

Więc po kolei: do danych ostatnio kupuję Platinum - ani razu mnie nie
zawiodły. Czasami jak mnie nie stać a pilnie potrzebuje to kupuję
cokolwiek tańszego - np Datexy (byle nie zielone bo mnie kolor drażni).
Ale rzadko, bo moja LG 32/10/40 nie bałdzo radzi sobie z płytami 2
kategorii i musze je na 24 puszczać albo i niżej, zeby błędów później
nie szukać. Esparanzę mi jakoś dziwnie traktuje i tych płyt już nie
kupuję. Mediasonic ostatnio eksplodował mi w CD-ROMie (1:0 dla CD-ROMu),
więc też ich nie kupię.
Co do muzyki, to podobno z niemuzycznych bardzo dobrze sprawdzają sie
właśnie czarne Dysany, ale nie każdy odtwarzacz sobie z nimi radzi.
Osobiście nagrywam na LG ostatnio, ale na Platinum też brzmi nieźle. Z
tym, ze muzykę powinno się nagrywać między 8 a 16x. ja nagrywam na 16 i
jest oki.
pozdrawiam
cysio123