Jakie plytki CD-R preferujecie ?

Autor: Artur Marianski (arturmar_at_pf.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 16:45:38 MET DST

Witam.
Wiem, ze temat co jakis czas sie powtarza, ale jednak zmieniaja sie
producenci, modele, jakosc wykonania itd.
Wiec po jakie plytki najchetniej siegacie ? Jakie wybieracie do danych,
jakie do audio ?

Ja mam z wypalaniem jeszcze male doswiadczenie, ale jak na razie, to
zupelnie poprawnie spisuja mi sie plytki po 1 zl za sztuke (bez opakowania).
Jedynie przy plytach audio moja wieza jak sie okazalo ma problem z poprawnym
czytaniem Esperanzy i Xpower (znieksztalcony dzwiek momentami, chociaz np.
CD-ROM czyta poprawnie). Za to o dziwo bez zajakniecia czyta z Datexa, ktory
rowniez kosztuje zlotowke i raczej o nim wczesniej nie slyszalem.

Bardzo ladnie tez nagrywa audio na Dysanie z czarnym spodem, ale to juz
koszt okolo 2,30 za slima.

BTW: nagrywarka to LiteOn 52/24/52.

Pozdrawiam.

--