Re: LCD

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 17:18:34 MET DST

> Moglbys przyblizyc jakas date (o ile nie chce Ci sie/nie mozesz zrobic
> CRTL+C CTRL+V)? Bardzo chetnie poczytam !

Konkretnie chodziło mi o:

1. Nierównomierność oświetlenia ekranu.
2. Poszarpania krawędzi w innych niż naturalna rozdzielczość.
3. Nieobsługiwany popularnie używany domyślny tryb graficzny z FV 75Hz
potrzebny jeśli np po instalacji sterownik karty zastosuje tryb domyslny).
4. Silne odczucie smużenia.
5. "Duchy" za ciemnymi elementami.

Model na którym oparłem te wnioski o ile dobrze pamiętam 107025 sprzed
kilku miesięcy. Nie wiem czy jest jeszcze w sprzedaży.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335