Re: zajk zmniejszyć prędkość obrotową wentylatora?

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 17:22:18 MET DST

Użytkownik "musso" <mussonet_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłem nową obudowę, z zasilaczem 350W, wszystko jest super tylko ten
> zasilacz a raczej jego wentylator dość głośno szumi.
> Jak zmiejszyć prędkość obrotową wentylatora który jest w zasilaczu. Nie
> jestem elektronikiem więc proszę o jakieś proste rozwiązania.
> waldek

Ja bym polecil Noise Killera. Sprzedaje go na Allegro producent i wynalazca
tego cacka.
Bedziesz mial wypas w zasilaczu :) , sterowanie wiatraczkiem w zaleznosci od
temperatury.
Mozna tez sobie usawic czulosc, czyli temperature startu, a pozniej wraz ze
wzrostem temperatury wzrastaja obroty.
Czyli w zasadzie ustawiamy temperature jaka chcemy miec (temperature
rownowagi).

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta:  http://www.astercity.net/~wojtas99/