Re: Płyta dla stacji graficznej

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 16:24:46 MET DST

Volcan napisał/a...

> nforce2 nvidii np. - wydajność chyba nie podlega dyskusji (poczytaj wyniki
> testów) a producenta też można uznać za sprawdzonego (parę ładnych latek w
> branży).

 Dwa lata i dwa produkty konkretnie. Co to jest przy Intelu, Vii i
 SiSie?
 Poza tym, pokaż mi poważną firmę, która buduje na tym wynalazku stacje
 robocze. HP? IBM? Acer? Dell? Jakoś sobie nie przypominam...
 Jest to rozwiązanie nie do końca przetestowane, tak naprawdę
 niesprawdzone w profesjonalnych zastosowaniach.

 Pod AMD chipsety robią też Via i SiS, ale są to raczej rozwiązania
 lowendowe i potencjalnie niewiele mniej problematyczne niż nVidii.

 Wniosek - nie ma sensu pakować się w AMD jeśli konstruujemy wydajny
 system przeznaczony do pracy. Za podobne pieniądze można mieć Intela.
 Co innego, jeśli szukamy rozwiązania do domu albo taniej końcówki.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl