Re: Jaki LCD 17'' polecacie i dlaczego?

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 15:56:17 MET DST

> www, kolory nie odbiegaja od wyswietlanych na zwyklym monitorze.
Szczegolnie
> to widac na probniku kolorow w Photoshopie. Filmy oglada sie bez problemu.

Oooo ! To dobrze! Bo ja ogladalem ten monitor, ale sam bez przystawienia do
innego TFT albo CRT i co do kolorow nie moglem wyrobic sobie zdania, wiec
fajnie, ze o tym wspomniales !

> Polecam rowniez zakup karty graficznej z wyjsciem DVI (ja kupilem ATI
Radeon
> 9100) widac polepszenie obrazu (wczesniej NVIDIA Riva Dimond TNT).

Moze to raczej kwestia lepszej karty niz DVI - porownywales podlaczenie
analogowo i DVI? No i jak dobrze (?) wiem w pudle nie ma kabla ... ?

> No i oczka juz nie bola po paru godzinach siedzienia.

Dlatego wlasnie chce kupic LCD ;)

Pozdrawiam