Jak to możliwe?

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 14:30:22 MET DST

Witam
Czy jest możliwe aby Memtest na jednej płycie nie wykazywał błędów
pamięci, a na drugiej całe mnóstwo?
Mam problem z Asrockiem (pisałem wczoraj), już mi się wydawało, że
znalazłem rowiązanie, a jednak znowu się @#@%$# .
Postanowiłem sprawdzić pamięci memtestem- cała masa błędów, trochę
dziwne bo dwa tygodnie temu sprawdzałem na Solteku i były OK, więc
sprawdzam ponownie na Soltku - OK

Co jest grane?
Dodam, że pamięci pchodzą z kompa po tzw. "wybuchu"

--
Pozdro.
      K.R.A.