Re: raid 5, zastępowanie dysku

Autor: Przemyslaw Basa (pmbANTY-SPAM_at_mail.avantis.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:02:48 MET DST

Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl> wrote:

> Skoro nie można wyłączyć maszyny, to powinny być kieszenie hot-swap.
> Nie ma?
Proszę bez linczu ;]. Ja wiem, że najlepiej postawić klaster, wtedy nie
byłoby już żadnych problemów (teoretycznie ;). Niestety istnieje takie
coś jak ograniczenia budżetowe i dopiero takie wypadki jak ten
uświadamiają tym, którzy wykładają kasę, że nie opłaca się w pewnych
sytuacjach oszczędzać. Ja w firmie tylko za murzyna robie :]

Pozdrawiam,
Przemek.