Re: Wiatraczki PAPST - gdzie?

Autor: a d a m (email_at_email.com)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 00:41:49 MET DST

Użytkownik "MM" <evild_at_spam.acn.wytnij.pl> napisał
> Gdzie moge kupic wiatraczki firmy PAPST?
> Moje wyja jak cholera a zalezy mi na ciszy...

Olej Papsta, kupowanie tego w Polsce to jakis koszmar. Ciagnie sie za tym
legenda jak nie przymierzajac za Lamborghini i rownie latwo kupic.
Ja sie czailem na Allegro na Papsta z miesiac. Sprzedajacemu ciagle cos nie
pasowalo, a to kup teraz nie moze zrobic, a to wiecej chetnych niz
wentylatorow. Dostepny jak kielbasa w stanie wojennym i wcale nie wiadomo
czy dobra.
Krew mnie zalala i kupilem Arctica do zasilacza i na procesor (P4)...
...i jest cisza : )

adam