Re: Pentagram Hex II i Navel

Autor: Robert Drygas (rdrygas_at_go2.WYTNIJ.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 00:46:23 MET DST

Tako rzecze Przemek Piórkowski...

> (...) Szybki, dobrze trzyma połączenie (WArszawa, jeśli to istotne),

W rzeczy samej, Warszawa. :)

> łatwa instalacja. Nie chciał pójść na sterownikach dołączonych do modemu ale
> instrukcja o tym uprzedza i odsyła do strony www.pentagram.pl. Stery z
> tamtąd wchodzą już dobrze.

Dzięki za zwrócenie na to uwagi.

Miałbym jeszcze jedno pytanko, jako że nie jestem jakoś przekonany do
tzw. winmodemów. Navel ma sterowniki pod Linuxa, więc zakładam, że
winmodemem nie jest. A Hex II? Różnica w cenach jest niewielka, rzędu
kilku złociszy, ale...

--
Robert Drygas