Re: co byscie zmienili?

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 22:29:20 MET DST

*Volcan Computers* wrote:
> no nie do końca - to jak syrena i mercedes (to akurat są mercedesy)

Co do klawiatur... nie wiem jak jest z w/w, ale mialem
Oemowa Logitech Internet keyboard i nie dalo sie wcisnac
wiecej niz 2 klawiszy na raz, blokowala sie, a co za tym
idzie nie dalo sie w nic grac. Znajomy kupil Deluxe Access
retail i jest to samo. Obie klawy posiadaja zlacze PS/2.
Ja wymienilem na najtansza chicony usb, kolega sie meczy
na Logitechu nadal...

--
Pozdrawiam
Peeter