Re: co byscie zmienili?

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 20:40:57 MET DST

> [na początek: ja bym takiego kompa chciał nawet bez zmian:P]

true true :)

> a po co bardziej tymi 2 kotkami zasilacz obciążać?

słyszałeś o dual channel?? 2 x 256 podwaja przepustowość pamięci w porónaniu
do 1 x 512. Oczywiście wydajność komputera nie wzrośnie dwukrotnie, ale
jednak jest widoczna szczególnie w aplikacjach ostro korzystających z RAM
(grafika)

> Nołnejm nie były!

no to prawda - jeśli mają być kręcone

> pl.comp.szklane-kule, jakie zastosowania? pomyśl możę o Epox 8RDA3/*RDA3+

a dlaczego szklane kule?? przecież chodzi koledze zapewne o stabilność,
osiągi itp. - więc pyta o opinie użytkowników. Ja osobiście mogę polecić MSI
K7N2 Delta - fajna stabilna płytka. Puściłem na niej Athlona 1800 na 2600
rock stable.

> a możę Sapphire Radeon 9100 128MB 128 bit?

no to jest mniej wydajna karta od ti4200 i fx5600, więc raczej nie polecam
takiej zamiany. Co prawda różnica w cenie jest jakieś 200 pln, no ale
jednak... Szczególnie że w wersjach 128 MB pamięci są zazwyczaj wolniejsze,
więc i podkręcenie mniejsze.

> nie wzpowiadam sie, ale osobiście sądze LG rządzi

no ja wręcz przeciwnie (jeśli chodzi o napędy). Spotkałem się z czarną serią
napędów LG (wyły, w kilku rozleciały się płytki, generalnie okropnie).

> klawiaruta i mysz jak każde inne:)

no nie do końca - to jak syrena i mercedes (to akurat są mercedesy)

Pozdrawiam :)

volcan