Problem z wysuwaniem szufladki napedu

Autor: g45t0n (g45t0n_at_konto.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 19:59:59 MET DST

Witam!
Moj problem wyglada tak: dostalem do naprawy naped CD-ROM, w ktorym
poszla plytka (kumpel oczyszcil naped z wiekszych kawalkow, a ja
wyciagnelem pinceta takze wiekszosc tych mniejszych i "folii", tak wiec
naped jest juz w miare "czysty") i teraz jest problem z wysuwaniem
szufladki. Z tego co kumpel opowiadal to niezle lupnelo jezeli to ma
jakiekolwiek znaczenie. Komp (tak jak i naped) nie jest juz na gwarancji
wiec mi przypadla naprawa :(( Z tego co ja ogladalem to w rozebranym
Cd-ku po uniesieniu (dosc mocnym, trzeba wrecz wyrwac z zaczepow)
wysuwa sie, ale jak tylko zmontuje to tak zeby jakos moglo dzialac to
znowu sie zacina. Czy ktos ma jakis pomysl jak to naprawic?

--
"Nie istnieje taki problem - bez względu na to jak by był skomplikowany
- który po bliższym zapoznaniu nie okazałby się jeszcze bardziej