Re: nagrywanie z karty tv

Autor: Romek (romii_at_w3.alpha.plUSUN_TO)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 17:28:24 MET DST

blujon wrote:

> o ciesz sie, że ten problem został podniesiony.
> Mam podobną sytuację, tzn. mam połączenie Euro (z magnetowidu) na wyjście
> chinchowe na karcie tv.
> Oczywiście kabelek ma jeszcze rozgałęzienie na Audio (cinch), ale nie mam
> przejściówki na jacka na karcie tv.
> Mimo to wydaje mi się, że samym kabelkiem Video powinien iść i obraz i
> dźwięk. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

Mylisz sie - na video masz tylko 'zespolony sygnal wizyjny', a dzwiek
jest na drugim chinch-u...
I jeszcze jedna uwaga - jesli masz kabel z euro to oddzielnie jest
wejscie i oddzielnie wyjscie sygnalow i tak naprawde taki kabel
euro-chinch ma 6 wtyczek chinch - Audio L i R /We i Wy i Video
We i Wy , albo przejsciowka euro-chinch ma przelacznik we/wy.

Romek

--
Strona ze zdjeciami z kamer cyfrowych:
http://w3.alpha.pl/jura/740