Re: nagrywanie z karty tv

Autor: blujon (blu_at_2team.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 16:06:40 MET DST

o ciesz sie, że ten problem został podniesiony.
 Mam podobną sytuację, tzn. mam połączenie Euro (z magnetowidu) na wyjście
chinchowe na karcie tv.
Oczywiście kabelek ma jeszcze rozgałęzienie na Audio (cinch), ale nie mam
przejściówki na jacka na karcie tv.
Mimo to wydaje mi się, że samym kabelkiem Video powinien iść i obraz i
dźwięk. Poprawcie mnie jeśli się mylę.