Re: Dwa monitory - problem

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 15:53:55 MET DST

Ukcio napisał(a):

> czy jest jakiś soft do zarządzania monitorami?
> teraz mam LCD jako pierwszy, na nim mam ikonki i start itd

tez takie cos zauwazylem -ze na niewlasciwym i jeszcze ze zla
rozdzielczoscia i czesto dziwnie sie zachowuja - wylacz na czas grania
(programowo -ekran/wlasciwosci)
na tym lcd "ptaszka" rozciag pulpit do rozmiarow tego monitora" -
monitor gasnie i spoko - mozna wylaczyc zreszta
- i jeszcze jedno ikonki przeskocza i (start tez) na ten pierwszy
monitor - wiec jak nie chce Ci sie wciaz bawic z ich ustawianiem -to
narzedzie do przywracania pozycji ikon - ja uzywam power stripa -i
sobie pozniej pieknie zawsze wedruja na wlasciwe miejsce

acha samsung musi byc jako ekran "1" a lcd jako "2" w zaawansowanych
taka opcja - przynajmiej u mnie - ze mozna sobie przerzucac - ktory
jest glowny

(karta ATI ale chyba nie bedzie problemu u Ciebie - bo to sprawa Windy
a moze tez i sterownika) zycze powodzenia :)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<