Dwa monitory - problem

Autor: Ukcio (ukcio_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 11:29:22 MET DST

czy jest jakiś soft do zarządzania monitorami?
teraz mam LCD jako pierwszy, na nim mam ikonki i start itd
drugi służy tylko do pracy z kolorami
czyli np Photoshop czy Flash rozciągam na 2 monitory i na LCD mam narzędzia,
a na 2gim sam obrazek na całym monitorze
ale jak chcę pograć to mogę tylko na LCD, albo zmieniam kabel, co jest
uciążliwe,
granie na LCD to strata 60% przyjemności
może jest coś co pozwoli na jakieś sensowne ustawienia
lub może coś źle ustawiam
monitor
Samsung SyncMaster 765MB 17"
LCD