Re: hp 1100 - drukowanie spod Dos'a

Autor: Pyton (pyton_at_go2.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 15:35:50 MET DST

> [...]
> Chyba Dosowego, ale ja przynajmniej nie widzialem
> dosowego Platnika.
> Cos krecisz.
> [...]
OK. Dosowy ;) niech będzie.

> Jak opiszesz jeszcze raz o co biega
> to moze i rada sie znajdzie.

1. W pomieszczeniu znajdują się trzy komputery połączone w sieć.
2. Do jednego z nich podłączona jest drukarka HP LaserJet 1100. Drukarka ma
drukować spod Windowsa98 i Dosowej wersji, teraz już nie wiem czego, bo
panie z tej firmy poszły do domu bo jest po 15.00, ale raczej na pewno jest
to któryś program FK Insertu. Mogę się tego dowiedzieć dopiero na jutro.
3. Drukarka drukuje dobrze spod Windowsa z każdego komputera w sieci (dobrze
drukuje polskie znaki).
4. Drukarka drukuje dobrze spod Dosa tylko z komputera do którego fizycznie
jest podłączona, z pozostałych dwóch drukowane są niepoprawnie polskie
znaki.
5. Jeżeli drukarkę przełączyłem do innego komputera to wydruk z niego spod
Dos'a był poprawny, natomiast z tych dwóch nie. Nawet z tego do którego był
przed chwilą podłączony nie drukował dobrze polskich znaków.
6. Na wszystkich komputerach zostały zainstalowane te same sterowniki do
drukarki, program Dosowy z którego wysyłane są dokumenty do druku jest
skonfigurowany identycznie na wszystkich stacjach. Kodowanie - ASCII.
Uwaga do kodowania: zmiana kodowania nic nie dała, wypróbowałem wszstkie
możliwe rodzaje kodowań dostępnych w programie i żadne nie pomagało.

pozdrawiam
pyton
p.s. przepraszam, jeżeli piszę niezrozumiale i zajmuję was cenny czas, ale
od kilku dni nie śpię za dużo :) i mam dosyć wszystkiego.