SB Live 1024 w Windows XP

Autor: Sylwek z Milanówka (sylor_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 15:43:16 MET DST

Mam problem z odtwarzaniem dźwięku w Windows XP. W zasadzie nie mogę w ogóle
zainstalować karty dźwiękowej SB Live! 1024.
    Mam ściągnięte najnowsze sterowniki z, ale na początku instalacji
otrzymuję komunikat, że instalator nie odnalazł w moim komputerze karty SB.
    Inna sprawa, że Windows XP sam instaluje sobie tę kartę, ale komputer
nie wydaje z siebie żadnego dźwięku.
Dodam tylko, że pod Windows 98 jest wszystko OK.
Głośniki są napewno dobrze podłączone.
Jeśli ktoś potrafi rozwiązać taki problem, to będę wdzięczny za poradę.