Re: problem z dyskiem Caviar

Autor: ureus1_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 17 Sep 2003 - 14:07:05 MET DST

> Od kilku dni mam powazny problem z dyskiem WD Caviar 80 gb 8 mb cache. Zaczelo
sie od tego, ze
> pewnego razu dysk zgrzytnal (podobnie jak przy parkowaniu glowicy ale mocniej)
i komputer sie
> zawiesil. Po tym zdazeniu nie wykrywal go bios, pomoglo dopiero krotkie
odlaczenie go od plyty. Po
> ponownym podlaczeniu zaczal dzialac ale przy uruchomieniu i konczeniu pracy
slychac glosny zgrzyt i
> czasem zdaza mu sie zawiesic i wtedy znowu musze go na chwile odlaczyc od
 plyty. Dodam, ze dysk nie
> ma badsektorow.

> pozdrawiam
> Artur

Hehe, miałem to samo, z tym samym dyskiem. Przez kilka dni z nim walczyłem.
Czasami go bios wykrywał, ale to było tyle co potrafił z nim zrobić. Aż któregoś
pięknego dnia dysk zazgrzytał i zaczął chodzić bez żadnego problemu !!!
Testowany był przez programy ze strony producenta i dysk jest jak nowy !!! Więc
co się z nim działo ???
Najlesze w tym wszystkim jest to że żaden serwis Ci go chyba nie przyjmie gdyż
dysk obecnie jest dobry, chodzi, nie ma z nim OBECNIE problemów.
Eh, myślałem że to ja trafiłem jakiś felerny dysk ... ale przynajmniej sam się
naprawia ;)

Pozdrawiam
Ureus