Re: "wybrakowany" procesor

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 14:05:24 MET DST

Marco wrote:
> Ta gąbka służy tylko do tego, żeby mniej więcej cooler leżał w
> poziomie przy jego zakładaniu. Niestety IMHO nie zmniejsza to ryzyka
> ukruszenia, więc myślę, że można tą gąbkę olać. Z drugiej strony to

Jezeli najpierw polozysz (poziomo) radiator na procku a potem zapniesz
klamerki masz bardzo mala szanse na ukruszenie jadra, wszystkie ukruszenia
to wlasnie artysci ktorzy najpierw zapinaja klamerke a potem siluja sie z
radiatorem i prockiem (wtedy najczesciej leca rogi) zeby zapiac drug
klamerke i dobrze osadzic radiator.

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl