Re: drukara w biurze...

Autor: Klaudiusz (fatla_at_niespam.poczta.fm)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 12:46:05 MET DST

> No nienwiem...laser to po pierwsze kosztuje z 1700 zeta mono.
> a pozatym to po jakims czasie dochodza koszty bebna, toner bedzie
> drozszy.lub tonera z bebnem.
> walek grzejny, itp.
> mialem oki page 8w i to byla pomylka-drogo wychodzilo.

Miales drukareczke a nie drukarke, myslalem o jakiejs sieciowej,
korporacyjnej. Na prawde taniej i bez problemowo. Chyba, ze lubisz babrac
sie w napelnianie, ale u mnie p. Zosia tego nie zrobi a ja nie mam ochoty na
tym oszczedzac. BTW wydrukuj cos z CAD"a na napelnianym i daj na ksero to
pogadamy.

Klaudiusz