Re: drukara w biurze...

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 14:57:37 MET DST

Użytkownik "molsar" <xzxzx_at_asasa.com> napisał w wiadomości
Witam.
> No nienwiem...laser to po pierwsze kosztuje z 1700 zeta mono.
> a pozatym to po jakims czasie dochodza koszty bebna, toner bedzie
> drozszy.lub tonera z bebnem> walek grzejny, itp.
> mialem oki page 8w i to byla pomylka-drogo wychodzilo.

Ta drukarka to pomylka.
Jesli chodzi o porzadne drukarki
to zasada mniej wiecej jest taka
im drozsza tym tansza eksploatacja.
Teraz powstaje pytanie czy faktycznie
bedziesz ja eksploatowal czy tylko drukowal ? :-))
Nowa drukarka HP LJ wystarcza na kilka lat, toner
w malej firmie na rok, poltora.

> Mysle ze atrament w cenie 300 to tansze rozwiazanie, bo napelnianie tuszy
> bedzi epenie kosztowac kolo 40 zeta.

Mysle ze Tobie chodz o tanie rozwiazania,
za 300 zeta mozesz kupic trzy nowe drukarki Lexmarka
i wymieniac je jak braknie tuszu, to jest jakies rozwiazanie.

Zanim Pan sie zdecyduje na zakup
to najpierw niech sie Pan dowie
czy ta drukarka nie bedzie problemem
dla aktualnie uzywanych programow,