Asus A7V133, Athlon 1.4, WC i wentyl na chipsecie

Autor: Efreet (efreet_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 12:11:23 MET DST

Hello,

witam po przerwie...
pytanie moje brzmi: co sie stanie, jak calkowicie wyrzuce wentyl z chipsetu ??
(dla niewtajemniczonych: nie ma radiatora)

zakladam, ze po zamocowaniu WC, Athlon nie bedzie sie goraczkowal i w budzie
bedzie znacznie chlodniej...czy chipset bez wentyla wytrzyma ??

I dodatkowa wskazowka: w tej chwili mam wentyl zdjety ;) - i dziala ;)
Ale...po pierwsze - buda odkrecona, po drugie - procek
mam..hehz..underclokowany...dzialam na 900 MHz (full obcizaenie), bo mi +5 V
strasznie plywa...ale nowa zasilka juz w drodze ;) Po zdjeciu wentyla sensor
wskazuje mi temp o 1 (czasem 2) stopien wyzsza...no ale jest to case temp.. -
pytanie 2: gdzie on dokladnie jest umiejscowiony ?? jak daleko od chipsetu ??
I czy po powrocie na 1.4 dalej bez wentyla da rade ??

Pozdro