Re: Witam! - problem z dyskiem

Autor: Ghuman (ghuman_at_space.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 08:06:49 MET DST

Użytkownik "Marcin "bydle" Szwarc" <xuled_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie wszyscy!
>
> Poniewaz jestem tu nowy to siem przedstawiem.
> Nazywam sie Marcin Szwarc, ale wolaja mnie bydle.
> Jestem z Wroclawia.
>
> A teraz do rzeczy...

[cut]

> [...]
> jako "bad"
> Na win2k (inny komp) bios widzi tak samo, system widzi jako 1MB, bez
> mozliwosci
> jakiejkolwiek operacji na nim, partition magic 8 widzi go b.dziwnie.
> W jednym okienku pokazuje caly (ok.74GB) ale jako jedna czesc, bez
partycji
> i oznacza
> jako "good" ale w drugim okienku widzi tylko jako 1,4MB. W jakims tam
tescie
> (nie znam
> sie na tym) pojawia sie napis ze blad geometrii dysku jest.

mialem cos takiego pare dni temu ... sypnela sie tablica partycji ....
co ciekawe w2k nie potrafil pokazac jakie partycje sa na dysku,
ale potrafil je zamapowac do odpowiednich literek wiec dane mozna bylo
zgrac.

problem naprawil sie po odpaleniu zwyklego scandisk'a z w2k ...
przeskanowal dysia w poszukiwaniu patrycji i odtworzyl tablice partycji

pozdro

ghuman

Niech Wielki Drewniany Pieniek bedzie z wami ;)