radeon 7500 i TV - cz.b. obraz

Autor: laser (laser_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 07:46:40 MET DST

Witam
mam taki problem, chciałem komputer podłączyc do TV w celu pooglądania
filmów, podpiąłem do mojego HIS radeona 7500 z 64 MB Ramu kabelek który ma z
jednej strony s-vhs a z drugiej chinch i niestety obraz był czarno biały.
Czy ktoś ma moze pomysł co z tym zrobić?? Ustawiłem we włąściwościach że ma
byc PAL-D przez wybór Polski. Inne ustawienia niewilele zmieniaja. Co mnie
zastanawia to to , że karta produkuje obraz na TV w takiej samoej
rozdzielczości jak na panelu LCD i z takim samym odświerzaniem.
Kiedyś miałem Gforca mx i tam oddzielnie się to ustalało. Teraz TV chodzi w
1024x768 a to chyba zadużo dla TV. Z kolei odswierzania 60 hz dla 100 hz TV
to też nie najlepiej.
Moje sterowniki to omega 2.xx

Pozdrawiam