Re: fdd jazda na maxa:)

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 02:36:43 MET DST

Whebcichy wrote:

> nie podaje konfiguracji bo wydaje mi sie to niewaazne, komputer pracowal
> bezaawaryjnie przez 4 lata w tym samym miejscu, ups i brak innych
> negatywnych wplywow na prace kompa (temp.,wilgotnosc itp) system win 98 se,
>
> jesli zasilacz nie ma wplywu na prace fdd to znaczy ze MoBo idzie na czesci?
> Moze jednak ktos ma inne spojrzenie na ten problem?

Dla pewności sprawdziłbym jeszcze w innym systemie (linux, choćby
jednodyskietkowy albo starszy dos ładowany z dyskietki). Jeśli będzie
pracować poprawnie, to problem jest software'owy, nie hardware'owy.

Poza tym a nuż w BIOSie ustawił ci się inny typ stacji dysków?

Jeśli nie - to rzeczywiście następnym w kolejce do przesłuchania wydaje
się kontroler FDD na płycie :)

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com